fredag 10. februar 2012

Vi har den gleden av å invitere til vårt bryllup!


Anders fridde i Portugal 2010 med denne utsikten som vitne:)

I eventyret får alltid prinsen prinsessen og halve kongeriket. Halve kongeriket må vi nok unnvære, men det forhindrer oss ikke i å få hverandre! Derfor vil det glede oss å se akkurat

Deg/Dere

til vårt bryllup lørdag den 26 mai på Hellviktangen.
Vielsen starter kl. 13.45.
Etter vielsen, mens vi tar bilder, vil det bli servert forfriskninger og snacks. Etterfølgende byr vi på en nydelig middag etterfulgt av dans og fest med fri bar! 
Kom pent sommerlig kledd til en avslappet og hyggelig fest i godt selskap med familie og venner! 
Så håper vi dere vil komme å feire den store dagen med oss!


Hjertelig hilsen,


Kjersti & Anders


Nå gifter jeg meg med,
min bestevenn,
den jeg ler med,
drømmer om,
Elsker




Adkomst: Fra Oslo anbefaler vi å ta båten fra Aker brygge til Nesodden som går kl 12.32. På Nesodden vil det stå ventende transport som vil frakte dere til Hellviktangen. Det vil være en reiseleder på båten som vil guide dere frem! Angående hjemreise kan man ta buss/taxi fra Hellviktangen og båten til Aker brygge. Med bil tar det 45 min fra Oslo og Fredrikstad. For informasjon om transport/kart anbefaler vi å gå inn på denne siden: http://www.hellviktangen.no/index.php?option=com_content&view=article&id=57&Itemid=58

Vi vil gjerne at dere finner på noe hyggelig til oss, være seg en tale eller annet sprell! Ta da kontakt med toastmaster Anders Sunde på mail: Anderssunde@hotmail.com eller tlf: 488 87 344 

SU:  Innen 1. April på denne bloggen eller hos Kjersti på tlf: 951 62 477. Vi ønsker tilbakemelding på hvem som skal ta båten fra Aker brygge kl 12.32 så vi kan planlegge transport.

Bloggen oppdateres jevnlig! Det blir lagt ut gavelister, bilder fra kommende utdrikningslag og eventuelle endringer.

(Denne innbydelsen gjelder kun til personer som har fått en skriftlig innbydelse i tillegg)

14 kommentarer:

  1. For å skrive en kommentar på bloggen trykker man på "anonym" på kommenter som. Har man egen konto kan man bruke den. Bare husk å skriv hvem det er fra!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for invitasjonen! Vi kommer gjerne og gleder oss veldig!

      Slett
  2. Jeg våkna en helt vanlig dag,
    ja en skikkelig hverdagsmandag!
    Jeg til postkassen gikk,
    og hva tror du jeg fikk?

    I min postkasse det lå et kort,
    ja, av den romantiske sort.

    En flott invitasjon fra en super dame,
    En invitasjon til bryllupet Kvame!

    Her har du mitt svar,
    ja, nå var jeg snar.

    Skriv opp min fru og meg,
    vi skal selvsagt feire din kommende mann og deg!

    Klem fra Kjellrun og Kamilla

    SvarSlett
  3. Tusen hjerteligst takk for invitasjon! Vi kommer selvfølgelig og feirer dere på den store dagen! Gleder oss ihjel!!

    Klemmer i fleng fra Lars Henrik & Maria

    SvarSlett
  4. Hei på dere.
    Tusen takk for invitasjon. Vi kommer.
    Stor hilsen fra Erik og Kaja

    SvarSlett
  5. Vi kommer og gleder oss stort til å feire dere!!
    klem fra Fredrik og Marte

    SvarSlett
  6. Hællæ! Takk så mye for invitasjonen.
    Vi kommer selvfølgelig og ser frem til en kjempedag/ kveld/ natt/ morgenkvist?..!!

    Hilsen Malin og Alex

    SvarSlett
  7. Jeg kommer selvfølgelig og gleder til å være med på den store dagen! Det blir helt sikkert en fantastisk dag!
    Klæm Line

    SvarSlett
  8. Tusen takk for invitasjon! Vi kommer selvfølgelig! Gleder oss masse, masse til å feire dere <3

    Klem fra Christine og Fredrik

    SvarSlett
  9. Vi gleder oss til å komme i bryllupet! Klem fra mamma og pappa

    SvarSlett
  10. Kjære kommende brudepar!

    Takk for invitasjonen, vi gleder oss til å feire dagen med dere!

    Anette & Andreas

    SvarSlett
  11. Jeg kommer, og jeg gleder meg til et storstilt familie- og venneselskap.

    Hilsen mor/svigermor

    SvarSlett
  12. Javisst kommer jeg også
    pappa Kjell

    SvarSlett
  13. Takk for besøket søndagen i slutten av mars. Vi har omsider funnet ut hvordan en poster kommentarer her på bloggen deres. Som dere allerede vet gleder vi oss til å komme i bryllupet deres om 47 dager :)

    Hilsen Kari, Kjell og Petter

    SvarSlett